Ben je slachtoffer?

  • Ben je in de val getrapt? Neem dan onmiddellijk contact op met je bank. In sommige gevallen kunnen banktransacties nog tijdig worden tegengehouden. Uw bank is hiervoor 24/7 bereikbaar. U kan het juiste nummer van uw bank vinden via https://cardstop.be/nl-be/home/wat-blokkeren/blokkeer-via-uitgever.html.

    Maak vervolgens een afspraak met de politie. Dit kan online of op het nummer 03 444 00 00. Informeer vooraf welke documenten of elementen nodig zijn bij de aangifte zodat alles zo vlot mogelijk kan verlopen.

     

  • Contacteer het federale Meldpunt voor advies op maat. Bent u het slachtoffer van misleiding, bedrog, fraude, oplichting? Of werden uw rechten als consument of onderneming niet gerespecteerd? Kies dan het scenario dat op uw probleem van toepassing is en doorloop de verschillende stappen om uw probleem te melden aan de bevoegde diensten.
Je vraag blijft onbeantwoord? Contacteer Lokale Politie HEKLA via het contactformulier of telefonisch via 03 444 00 00.